torsdag

Idag hade jag engelska första lektionen och jag gillar inte min lärare. Eller alltså hon är helt okej som lärare men jag gillar inte hennes uttal!! Jaja, har ju bara haft en lektion:P får väl ge henne en chans. Träffade på en mycket trevlig etta vid namn Denise:) Efteråt hade både Karolin och jag hål så vi tog en promenad längs vattnet:) sjukt varmt, men det var trevligt:)
Sen var det religionskunskap... vilket jag inte var så taggad på. Det bestämdes att vi ska göra ett studiebesök till Hare Krishna-rörelsen i stan:P lär väl bli intressant. Läraren sa nåt om att vi ska få vara med och sjunga och dansa haha.... kanske blir kul:P
Efter religionen var det musik och vi fick träffa ettorna ordentligt samt intervjua dem:) Det var kul.
sen var det sluuut:) och jag åkte hem. Gjorde verkligen inte mycket vettigt (gör fortfarande inte mycket vettigt), men nu ska jag sätta tänderna i religionsläxan som är till imorgon.

Ska bli så skönt med heeelg:) årets första kräftskiva på lördag:D

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Frida

gillar inte hennes uttal? kan hon inte prata riktigt? :( jobbigt

Postat av: Lovisa

nää hon säger typ "de" istället för "the":(

2007-08-23 @ 22:30:58
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback