oh..my..god

Är inne och kollar på broadway.com... vi kanske (läs: antagligen) ska åka till New York i början på november, jag, martin och mamma... jag MÅSTE få gå på en broadway-musikal!! Om jag så ska betala själv och gå helt själv så SKA jag se en!!!!

Har kollat på Rent, självklart en dröm att se Rent på Broadway i New York där det utspelar sig, och dessutom, DESSUTOM!!!! MED TVÅ AV SKÅDISARNA SOM ÄR MED I FILMEN!!!
men vill också jättegärna se the lion king... har sett filmklipp på hemsidan och jag får tårar i ögonen....
:D                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Jessie

jag vill också åka dit!!! får jag plats i den väska (A)?

Postat av: Lovisa

ja! men jag kanske blir tvungen att stycka dig...

2007-08-18 @ 18:40:52
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: Frida

jag kan "cope"-a med att bli styckad och slängd i en resväska med massa annat! Jag vill meeeeeeed!

2007-08-20 @ 14:32:06
URL: http://fridays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback