Nya kurser

Idag började skolan på riktigt eller vad man ska säga och dagen började med spanska. Ganska roligt faktiskt:) Sen var det italienska och jag kände verkligen ingen!! Men det löser sig, man får lov och var lite extra social:P Läraren verkar bra iallafall. Sen var det lunch och efter det religionskunskap där det typ bara var treor! Där kände jag några så det gick bra:) Är väldigt nöjd med kurserna hittills, har fortfarande inte haft engelska B men det blir nog roligt - upptäckte att jag hade samma engelska som några i min klass:D

Fick reda på att spanjorerna från Baskien kommer den 7:e september redan!! Det är ju jättesnart!!:D:D:D

nu ska jag fortsätta prata med en därifrån och kolla på fresh prince i bel air!
hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Frida

fresh prince rockar da house! yo!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback