julieta venegas, brända chokladmuffins och cykeltur

Japp, det sammanfattar min dag ganska bra det där. Fick för mig att baka, men hade muffinsarna i för länge... de blev ätliga men lite svarta på ytan och några fick jag slänga:P

I förrgår tog jag en cykeltur på en timme och idag på ca 45 minuter:D det MÅSTE bli en vana! Ett smart sätt är att bestämma sig för ett album/en spelningslista från början som kanske är 1 timme (eller så länge man vill vara ute) sen bara cyklar man/går/springer tills den sista låten kommer:) så är 1 timme säkrad:) under förra cykelturen lyssnade jag på Amar es combatir av Maná och idag var det Julieta Venegas Limon y sal. Bara mexikansk musik här...:)

Eftersom jag blivit helt såld på maffian (tycker det är jätteintressant) sedan Sicilien så ska jag titta på första Gudfadern-filmen ikväll:D

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback