håååål

Nu är det håltimme. Träffade nyss Ck och Jessie men de skulle plugga matte i bibblan så jag ställde mig vid en dator istället. Pratar med Iratxe från baskien. Vi ska önska att vi får bo med varandra, om det går...:) jättekul att man har klickat med någon därifrån redan innan vi ens har träffats!!:D
Ikväll är det första dansen, det ska bli jättekul. Är dock inte såå optimistisk eftersom jag är ganska trött... men men, ska hem o vila så blir jag säkert piggare:)
Trodde verkligen inte att jag skulle gilla religion A men det är ganska intressant! Man får verkligen tänka till. Just nu håller vi på med ett grupparbete och min grupp ska redovisa om New Age. Lite svår rörelse att greppa.... men intressant det också. Vi funderar på att ringa upp en representant och fråga lite..
Nu har jag som sagt hål, och sen bara en lektion kvar - engelska B. Helt okej faktiskt. Känner ju iallafall en person ganska bra där. Till skillnad från religionen.
Harebra!

Kommentarer
Postat av: caroline

Svar: Jaa det kan jag förstå :)

Postat av: Frida

har din brorsa bestäm konfirmationsläger än??

2007-08-27 @ 18:25:09
URL: http://fridays.blogg.se
Postat av: Lovisa

frida: är inte ens säker på att han ska konfirmeras

2007-08-27 @ 23:27:50
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback