Flen imorgon!

Idag har det varit en rolig men ganska jobbig dag. Efter att jag gått och lagt mig alldeles försent i gårkväll så blev det jättejobbigt att gå upp:P. Hade iallafall en lektion, engelska, och sen hål då jag åkte hem, åt lunch och övade på sångläxan. Sen var det religion och min grupp slapp redovisa, det får vi göra imorgon. Sen var det kör, fast vi hade bara avlyssningsgrejs för att se vilken stämma man skulle vara i och jag fortsätter som första sopran:)
Sen åkte jag hem, åt lite, åkte iväg till kören. Jättekul att träffa alla (de flesta, vissa kunde inte komma) igen:D Vi sjöng en massa, sen gick jag till tåget med Miriam och vi pratade en massa. Missade till och med några tåg för att vi stod och pratade. Körledaren kom till och med med cykeln när vi stod och pratade, och vi stod kvar när han tog tåget - (som jag bestämde mig för att missa)
sen kom jag hem, åt middag, gjorde packningslista. Packade. Packade om. Och nu pratar jag på msn
ska väl sova snart.

gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Frida

JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA!!! Jag får inte plats med allt jag ska ha med mig i min väska! x'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback