värmland

Så var man hemma från värmland. Riktigt roligt faktiskt. Mycket fotbollspel blev det. Väldigt ojämna lag dock:P Martin spöade skiten ur mig och Vickan. Det var väldigt lerigt på planen vilket resulterade i att jag gjorde en bamse-stretch när jag skulle försöka ta bollen från brorsan..haha det var ganska kul iallafall.
Jobbade lite också, flyttade tegelpannor med skottkärror.
Gömde pappas påskägg. Gjrode en mycket avancerad karta med små ledtrådar, han var duktig på att leta:P
Det var mysigt att vara med farmor också, hon är go:)
Idag åkte vi hem. Vi körde inte i ett sträck som vi hade tänkt:P Först stannade vi och tankade i Karlstad. Sen körde vi på McDrive på donken i västerås. Det var lite mycket för pappsen att hålla reda på med alla menyer, chicken McNuggets o allt. Till slut kom vi iallafall iväg. Två stycken kycklingbitar ligger fortfarande någonstans i bilsätet. Fräscht. Väldigt mysigt.
Vi stannade även i Hummelsta, där de har en stor godisaffär. Tror vi är stammisar där:P vi stannar nästan alltid där när vi åker någonstans. Typ 500 sorter har dom, halva nöjet är att gå runt och välja.
Viktoria körde sin favoritlek: "vinka till bilen bredvid" Det var bara det att den här gången var den andra bilen den som tog kontakt först, och gjorde slängkyssar till oss. hahah snacka om att vi blev förvånade.
Vi stannade på ICA Maxi i häggvik innan vi kom hem:)

har pratat med micaela om siclien. Det visade sig att vi åker med samma flyg och bor på samma lägenhetshotell, perfekt:D

ikväll ska jag kolla på ett herrans liv och äta upp mitt godis:)
 
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback