sweet saturday

Åh vad skönt med helg!!

Idag gick jag upp vid 9, städade rummet och åt frukost samtidigt som jag gjorde historian (produktivt va:D)
Sen satt jag vid datorn ett tag innan jag kom på att Maja (från kören) hade konsert på dramaten idag. Messade Daniela o frågade när och var, gratiis:D Köpte min lunch på pressbyrån (yalla drickyoghurt, banan, choklad). Träffade Mirre utanför hennes port, hon övertalade mig till att följa med henne in på Sthlms glasshus och köpa en kula glass. (Hon tog Teheran, glass med saffran i, supergott!)... jag var väääldigt kissnödig.... därför skyndade vi oss till tunnelbanan mot centralen, byte mot östermalmstorg. Jag kunde exploderat vilken sekund som helst vid det laget. Vi gick till dramaten och frågade efter toalett. Vi sprang upp för jättemånga trappor och hittade till slut.... herrtoaletten! jaja, det får duga, tänkte jag och sprang in snabbt. Träffade Daniela och hennes kompis och tittade på konserten. Skitbra verkligen. Mest visor, lite klassiskt och lite jazz.. Sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Frös, så jag tog på mig min stoora oxford university-tröja(haha nu vet ni)

bye bye

Kommentarer
Postat av: Cilla

mmm den glassen låter fan inte helt fel...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback