shopping yey!!

Åkte in till stan idag med lillsyrran. Nattis kunde inte, inte frida heller:( men jag hade kul med lillplutten:D Vi gick till Souk först och tittade lite där, fast de sakerna jag hittade var inte så bra för plånboken... Så vi gick in på din sko istället och där köpte jag ett par guldiga ballerina-skor:) jättefina och jättesköna. Var inne på Indiska och hittade en jättefin vit klänning med blåa blommor. Prövade den och den var jättefin på, så nu har jag äntligen en klänning att ha på Hanna och Rikards bröllop:) Sen gick vi på McDonalds och sen till HM där jag köpte upp alla pengarna på presentkortet. Det blev precis det jag ville ha. En jeanskjol, ett linne jag kollat in tidigare(har bloggat om det också), och en lila väska jag också spanat in. Det blev 596 kr:P Köpte även strumpor till Vickan där.
Sen bestämde vi oss för att gå och se Mr. Bean's semester. Så vi gick och köpte biljetter till den. Sen hade vi ca 1 timme tills föreställningen skulle börja, så vi gick till Ecco för att kolla på ballerina-skor till Vickan. Sen gick vi till Kapp-Ahl där Vickan prövade 4 st klänningar, 1 var jättefin och hon ville nästan köpa den, fast nu har hon ändrat sig:P
Sen återvände vi till Sergel-bion och såg filmen.  Den var jätterolig:D tyckte iallafall jag. Mr. Bean är så pinsam. Lyckas alltid med fel saker, men ändå slutar det så lyckligt haha.
Mamma kom och hämtade oss och vi åkte hem och nu sitter jag här.

så, nu har ni fått min dag i detalj:D
bye


Kommentarer
Postat av: Frida

usch och fy... klarar inte av att kolla på mr.bean... han är för mkt för mig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback