lista (obs. inte valt låtarna själv)

1. Hur mår du idag?
Fire fire (Asha Ali)

2. Kommer du komma långt i livet?
Upside Down (Jack Johnson

3. Hur ser dina vänner dig?
any other world (mika)

4. Kommer du gifta dig?
Bumblebees (Kelly deMartino

5. Vad är ditt livs themesong?
Rayando el sol (Maná)

6. Vad e ditt livshistoria?
De Rodillas (Lucas Arnau)

7. Hur är skolan för dig?
Good Mourning (india.Arie)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Cuando volveras (Aventura)

9. Hur kommer imorgon vara?
stay awake (billie the vision and the dancers)

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Missisippi kan vänta (håkan hellström)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Salvation (Laleh)

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Turn me on (Norah Jones)

13. Hur är det med ditt liv?
Annie's song (John denver)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Rehab (Amy Winehouse) - haha let's hope not...

15. Hur ser världen på dig?
Braille (Regina Spektor)

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Make your own kind of music (The mamas and the papas)

17. Vad tycker dina vänner om dig?
To bed (Asha Ali)

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Infatuation (Christina Aguilera) - om det vore så väl:P

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Slå mitt hjärta slå (helen sjöholm)

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Puede ser (la oreja de van gogh)

21. Kommer jag nånsin ha barn?
School of Rock (School of rock)

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
I'm Pablo (bilie the vision and the dancers)

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Varför Gud? (Peter Jöback)

24. Kan du säga ett tips till dig själv?
My Love (Justin Timberlake)

25. Hur kommer du att bli igenkänd?
Bastardo (Charlotte Hatherley) - det här bådar inte gott..:P

26. Vad är din danssång?
MIn lust till dig (helen sjöholm och anders ekborg) - njaaee, fin låt javisst, dansvänlig? skulle inte tro det:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback