japp... såhär kul har jag....

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Barnvakt
2. diskuterat i en grupp ungdomar om tuggummi (de intervjuade olika målgrupper för att se vilka produkter som var bäst)
3. barnkör på operan för lääänge sen:P
4. ?

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Rent - gråter lika mycket varje gång
2. Moulin Rouge - samma här
3. little britain-avsnitten (om det räknas)
4. Edward Scissorhands

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Tegelhagen
2. Häggvik
3. -
4. -
(fast jag bodde först i tegelhagen på en väg, sen flyttade vi till häggvik och sedan tillbaka till tegelhagen igen, fast en annan väg)


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Stockholm Live
2. Top Model ( ja jag erkänner jag tycker om den hemska, ytliga, klyschiga såpan)
3. Hello Africa
4. Så ska det låta (haha musiktönta)
5.

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Ao Nang, Thailand (m familjen)
2. Las Palmas/Playa del hombre/Bahia Feliz, gran canaria (m familjen, lisela, hälsade på kussarna)
3. Kreta, Grekland (m kusiner och massa annat folk)
4. Cypern (familjen)
skrev bara upp solsemester-resmålen

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. kompisars bloggar
2. tjuvlyssnat
3. expressen
4. aftonbladet

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Sushi
2. Raggmunk med fläsk(bacon) och lingon (gammal hederlig husmanskost:D)
3. Bulgur
4. Våfflor (även om jag inte helt betraktar det som mat precis...) 

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Las Palmas
2. I värmland
3. På den egna lilla ön i småland (förutsatt att det är sommar förstås
4. Med en chokladglass på stockholms glasshus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback