intervju med mig själv haha

Lyssnar på just nu: vinden
Jobbigaste skolämnet: historia
Favoritcafé: cafe 60 / stockholms glasshus
Favorittidning: glamour
Största som händer i sommar: måste ju säga syrrans bröllop på sicilien (förlåt haha den kommer i varje lista)
Favoritplagg i garderoben just nu: hallonröd klänning och leggings samt ett svart linne/blus med gröna och vita blommor på.
Längd: 160
Byter gärna garderob med: nicole richie... fast i en större storlek kanske:P
Vanligaste färgen på mina kläder: eh... oj.. svårt att säga... typ alla!
I sommar kommer jag gå klädd i: klänningar
Men absolut inte i: byxor/shorts/kjol med hög midja
Min yngsta kusin heter: Gustav (räknas det om det är en påväg, för i så fall så vet jag inte vad han/hon ska heta:D)
Favoritmodellen just nu: håller inte reda på såna..:P men jag tycker hon som är modell för accessorize just nu har väldigt sött ansikte.
Byxa eller kjol? kjol.
Så många skor har jag: Inte så många om man räknar med de som jag använder
Sminktips till allmänheten: lagom är bäst
Du trodde att han skojade när han sa: "big mac index"
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: En väska-väskoman!!
Senast utlästa bok: oj utlästa...:P den var svår...
Mitt rum kan beskrivas som: lite orientaliskt
Mig själv med tre ord: lugn, ordningsam, velande
Jag tränar: yoga och dans
Jag ville bli när jag var liten: prinsessa, uppfinnare, delfinskötare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback