helgen so far

åååh vad skönt med helg:D helg med plugg, men ändå

Gårdagen var väldigt skön då den började med en lång sovmorgon. Gick upp klockan 10, duschade, åt ordentlig brunch och gick till skolan för att ha 3 lektioner. Spanskan var rolig(som alltid:P), fick information om utbytet till Bilbao i höst som jag ska delta i :), sen var det historia (UGH) - jag fick ändå lite gjort, till sist hade vi samhällskunskap vilket var roligt som vanligt:)

På kvällen hade en grymt duktig tjej från min kör konsert. Hon sjöng klassiskt och det var verkligen underbart. Fick rysningar konstant, speciellt under Dagen är nära (kanske mer känd som "Lascia ch'io pianga"). Konserten var gratis, men kollekten gick till ett barnhem i Bombay, där hon kommer ifrån. Hon ska nämligen åka dit i höst och hälsa på.
Efter konserten gick jag och miriam ut och åt med Anja och Martin. Vi åt på en indisk restaurang och det var supergott, trots att de hade problem med ugnen. Smakade lammkofta (mums)

Jag och Miriam gick hem till henne och började helt spontant göra en film, den blev typ den bästa vi gjort:P är mkt stolt

sov över där, och efter att vi redigerat filmen, ätit frukost och lunch åkte jag hem och studsade lite grann:P Sen blev det god middag och jag fick göra min favvo-sallad (recept finns i ett tidigare inlägg)

imorgon är det historiaplugg och engelskaförberedelser som gäller

gonatt

Kommentarer
Postat av: Sandra

det är alltid kul att gå på konsert gratis! :D

Postat av: Lovisa

apselut:D

2007-04-22 @ 15:23:35
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: Frida

såå himla bra film!
^^

2007-04-22 @ 22:09:23
URL: http://fridays.blogg.se
Postat av: Lovisa

tack:D

2007-04-23 @ 23:13:41
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback