enferma

Ni som kan spanska förstår hur jag mår idag. Ni andra, jag är sjuk (=enferma - dagens spanskalektion här på bloggen!)
För att göra en lång historia kort, eller rättare sagt bara säga en kort historia som aldirg varit lång; började få ont i halsen igår på dansen, vaknade imorse och det gjorde väldigt ont. Pratar som om jag vore täppt, fast jag inte är ett dugg förkyld eller snorig.

Idag har jag bara slappat, haft lite film-maraton för mig själv. The Grudge 2 och Little Miss Sunshine.  The Grudge 2 var superdålig. Jättedåligt manus, alltså verkligen löjliga repliker. Varje scen var likadan, någon person gick in i sin lägenhet/något rum i det hemsökta huset, spänningen trappades upp, den lilla ljusblåa ungen kom fram med det där dörrknarr-ljudet. Sen blev det helt tyst och samma procedur börjar igen. Jättetråkigt.
Little Miss Sunshine, däremot var jättebra! Skum familj, men som ändå lyckades hålla ihop. Väldigt oförutsägbar. En film att rekommendera!

Började kolla på Saw 3, men vet inte om jag ska fortsätta kolla på den..:S inte ikväll iallafall. Usch.

Lyckades även redigera klart en bild som en läsare till min andra blogg (
fotobloggen) skickade och ville ha redigerad . Förhoppningsvis får jag publicera den på bloggen:)

hejdå

Kommentarer
Postat av: Jessie

värst vad alla blir sjuka.. krya på dig!

Postat av: Lovisa

ja eller hur, det är liksom vår - då ska man vara frisk!
tack:)

2007-04-17 @ 21:34:01
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback