en rolig lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"Ingen eger att förtiga eller eftergifva än mindre lemna oanmärkta de fel.."  någon okänd bok från 1858!


 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Ett räcke


 

3. Vad var det senaste du såg på tv?

"American Beauty"


 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
12:30 (hon var 12:32)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Min bror som sitter och nynnar, ljud nerifrån TV:n


 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Igår, jag cyklade hem från station efter dansen.


 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

chattade med en kompis.


 

8. Vad har du på dig?

Trosor, behå, strumpor, jeans, vitt linne, UCLA-tröja


 

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?

Noope


 

10. När skrattade du senast?

För några minuter sen när jag och min lillasyster bestämde att vi skulle ha dubbelbröllop med Mika(min) och Håkan(hennes) vid frukosten.


 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

En massa tavlor, en matta


 

12. Har du sett något konstigt på sistone?

nee


 

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?

rolig, den var inte som alla andra.


 

14. Vilken var den senaste filmen du såg:

Som sagt, "American Beauty"


 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

En jorden runt-resa!


 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:

blä vad svårt. usch. Kanske att jag hatar grodor.


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Fördela jordens resurser rättvist.


 

18. Tycker du om att dansa?

Ja, jag älskar att dansa! Och att sjunga!


 

19. Georde Bush?

usch


 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?

Flickan skulle heta Alphonsine, och pojken skulle heta Theodor.


 

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Absolut! Skulle vilja bo i Thailand, London, Sydafrika, Californien, Spanien.... you name it!


 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?

"You go girl!"


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback