mitt liv är en bergochdalbana

Sitter här o snörvlar me en Battlefield-spelande brorsa bredvid som pratar för sig själv. Jag pratar med Jessika o Jorgito.
Diskuterar roliga grejer vi borde göra på änga nästa år:D
längtar redan...:P

Flen var superkul! orkar inte berätta allt skoj vi gjorde:P vill ni veta så får ni fråga...:P

Har varit lite deppig idag av någon anledning... orkar inte hålla på o skylla på folk, eller situationer..
slutar med att jag skyller på mig själv - vilket inte heller e så bra kanske
kanske har nåt me att göra att jag e typ sjuk idag.. känns som att jag har en tickande bomb i halsen och i huvet...

fast depressionen håller på o går över nu...

eftersom....

jag snackade med nattis på telen idag och vi kom fram till att båda var lite nere, så vi bestämde oss för att kolla på ticnet.se efter cabaret-biljetter (har ju snackat om att se den igen ett tag nu)
vi kommer på att vi vill se den på höstlovet o nattis ska kolla när hon har höstlov

tre sekunder efter att vi har lagt på så ringer det igen

*ÅH HURRICEEEJJNN*

nathalie på tråden
 - HEJ DU SKA PÅ CABARET DEN 13 SEPTEMBER!!!!!:D
- VA?
- ja, vi har fribiljetter:D

så imorgon ska vi hämta ut dem i DN's reception efter skolan( om det blir nån skola för mig imorrn)

:D:D:D:D
saknat att umgås med henne faktiskt.. lääääängtar:D

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback