friday

åh nu är frida på G.C
hoppas du har det riktigt bra!

Igår var det kör och det var riktigt kul!
Först träffade jag Elisabet på tåget och på Karlberg köpte Elisabet köpte 3 påsar med kanelbullar, hallon- och äppelmunkar. Sedan gick vi hem till Miriam o sen gick vi till kören. Jag o Mirre fick varsin hallonmunk:D
mkt snällt!:D

på kören var jag till en början ensam förstasopran. Det kändes ju väldigt säkert (inte) att sjunga ett requiem själv när jag varit sjuk de 2 sista körrepen.
men som tur var kom maja och sedan också agnes till min undsättning:P

Efter kören fick jag skjuts av Elisabet hem och vi lyssnade på en låt på hennes mp3 och några rader var:
"spotta snus på golvet, vem är ägarn här?"
"Min gångstil liknar en senil ödla"

sedan åt jag middag, såg Seinfeld med pappa och gick o la mig.

Idag har det varit en lång o jobbig men rolig dag!
Det allra bästa var sånggruppen där vi bara höll på med drama. Skitkul!:D
vi gjorde övningen "liftaren" som går ut på att tre personer sitter i en bil. De bestämmer en känsla som ska finnas i bilen (lycka, irritation, hat t.ex). Sedan kommer en fjärde person, liftaren in och sätter sig och ska försöka förstå vilken känsla som finns i bilen.
jag, Sandra M och Frida C var tre nunnor och Simon kom in som liftare. Vår känsla var uppspelt och det var skitkul:D
jag: "oh shit! en sån här har jag inte träffat på typ 20 år!!!"
frida: "oj oj oj jag kanske ska kolla lite på vägen också"
sandra: "En man! Vad spännande!"

det var iskallt och det blåste som bara den idag. BRRRRRRR!!!!

nu ska jag gå o hjälpa min lillasyrra för vi ska göra chokladtårta till efterrätt:D:D
mmmm


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha! måste ha varit jättekul att spela nunna!!

Postat av: Lovisa

jaa det var det verkligen:D

2006-10-30 @ 19:18:59
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback