det här är jag

FAKTA

Namn: Lovisa

Smeknamn: Lollo, Loolen, Lurven

Födelsedag: 27 mars

Bor: Sollentuna

Ögonfärg: blå

Hårfärg: blond

Arbete: -


FAVORIT...

Färg: just nu, lila

Plats: Ao Nang

Drog: choklad

Fordon: 607:an:P

Film: Pirates of the Caribbean (1 o 2) 

Djur: nymfparakiten Hurricane

Affär: HM, Indiska

Serie: Gilmore Girls

Café: Café 60, Stockholms glasshus

Skor: sneakers, vans, korta boots


BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln: såklart

Gnälla: försöker att dra ner på det...

Skrika: ofta ofta... mest av lycka^^

Sova: ja men för lite

Drömma mardrömmar: ibland

Försöka vara annorlunda: jag försöker vara mig själv

Klä dig i svart: ibland

 

Hata folk: nej

Lita på folk: mina närmsta


NÄR...

Åt du senast: alldeles nyss

Läste du en bok senast: i fredags kväll

Var du på konsert senast: Pink på hovet i lördags:D

Köpte du något senast: idag, godis med lillasyrran
Svor du senast: kommer inte ihåg

Sjöng du senast: nyss

Klagade du senast: Idag på ICA när prislappen satt fel

Är det sommar: när jag säger det!

VEM...

Saknar du: mina spanska kusiner

Rörde dig sist: min lillasyrra kramade mig nyss

Kysste dig sist: nymfparakiten

Gjorde dig riktigt glad senast: När killen och tjejen fick varandra i filmen jag hyrde

Fick du sms från senast: Frida


HAR DU...

För många vänner: absolut inte

Tvångstankar: nej

Någon annan psykisk sjukdom: säkert

Färgat håret: ja

Brutit några ben: nej aldirg

Några piercings: neope

Egen dator: nej

Gjort bort dig rejält: absolut

Bra självförtroende: ja men det kan bli bättre
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja till min lillasyster
Varit kär: ja

Blivit kär i någon på nätet: nej

Dumpat någon: ja

Blivit dumpad: ja

Velat vara otrogen: Nej

Varit otrogen: nej


HUR...

...Går du: långsammare än frida;D

...Svarar du i telefonen: Hej det är Lovisa

...Fördriver du tiden: genom att vara kreativ

...Mycket pengar har du: för lite

...Tjänar du pengar: sjunger på äldreboende haha

...Bäddar du sängen: vadå hur bäddar du sängen?:S

...ofta diskar du: ganska ofta

...Ofta städar du: ganska ofta

 

...Många stör du dig på: några

....Ofta träffar du din familj: varje dag ju

...Mycket äter du: tillräckligt


ÄR DU...

Förstående: Ja

Öppensinnad: Ja

Arrogant: nej

Osäker: ibland

Intressant: om du läst såhär långt, så ja

Hungrig: ibland

Smart: of course "I'm the blond one"

Barnslig: föralltid

Liten: snart minst i familjen:(

 

Rolig: jag tror det

Pratglad: ja oftast... det kommer i vågor

Hälsosam: ganska:)

Blyg: njaee det vet jag inte

Sentimental: ja gud ja.

Lätt uttråkad: ibland

Arg: Ibland

Ledsen: nejdå

Glad: jaaa

Pålitlig: Ja

Laglig: japp

Filosofisk: det kommer också i vågor

Svår: haha kanske det

Positiv: aa

Originell: absolut

Lätt att förföra: det vet jag inte:P

Bra på att ge komplimanger: Jag hoppas det

Bra på att få komplimanger: nej det kan bli mkt bättre


VÄLJ:

Katt eller hund: hund!

Vit eller svart: vit

Varmt eller kallt: Varmt

Vatten eller land: Vatten

 

Telefon eller internet: Internet

Musik eller tystnad: Musik

Bok eller film: Film

Leva eller dö: leva livet såklart

Tjejer eller killar: killar


Kommentarer
Postat av: Sandra

nu har vi lärt känna Lovisa!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback