bläää

hej hej allihopa!
det var längesen jag bloggade

Just nu är jag magsjuk:( det började igår morse. Spydde flera gånger och fick värsta gråtattackerna efteråt, helt utan någon speciell anledning. Jag bara började storgråta. Hela familjen utom pappa är sjuk så man är iallafall inte ensam. Igår hade jag 39,8 graders feber. Tror inte jag nånsin haft så mycket förut.

Inatt har jag vaknat ca 15 gånger och haft jättesvårt att somna om. Hela kroppen värker och det känns som om jag bara andas en massa kall luft och det gör skitont. Så jag gick upp klockan halv 7 ungefär, när pappa åkte till jobbet.

hade såååå gärna hittat på nåt med kompisarna igår istället för att ligga hemma och spy:(:(:(:(

jag tror jag ska fortsätta kolla på Poltergeist nu

/L



Kommentarer
Postat av: Frudden

shit, 39....... det är ganska bra jobbat du! :O
jag hade bara 37 när jag var sjuk förra veckan...
krya på dig jättemkt!
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback