Volver

Idag har jag varit och sett Volver (eller Att Återvända som den heter på svenska). Den var faktiskt bättre än vad jag trodde. Penelope Cruz är verkligen en duktig skådis! Den var sorglig, rolig, dramatisk och spännande.

Jag hittade äntligen min röda oversize-mössa. Den fanns på HM för 59:50:) Ett mkt bra köp! På shoppingturen igår i stan hittade jag ingen väska:( men jag lade pengarna på en zebramönstrad nagelfil på kicks, 4 rosa plektrum, mössan, torkad kiwi från hötorgshallarna och en hallonsmoothie. Jag älskar verkligen att gå runt i Hötorgshallarna, där de har torkat frukt och godis. Så kul och gott att gå runt där och smaka på allting. Det är väl lite dyrare än vanligt godis, men mycket roligare och godare (tycker jag)

Period 2 börjar imorgon och första lektionen är engelska. Ska bli roligt faktiskt, jag har saknat engelskan. På den senaste tiden har jag börjat prata mer och mer svengelska och det måste stoppas!!!
Idag hade vi för övrigt muntligt referat i svenska och samhällskunskapsprov på begrepp. Det gick väl bra tror jag... Referatet gick ganska bra iallafall, jag hamnade i en bra grupp:)





Kommentarer
Postat av: Frida

ME

Postat av: Frida

Me Love Hötorgshallen!!! :):)
fasen då att jag inte hittade nåt att köpa :(
nu har jag bloggat på in deep shit, men varför ser sidan så himla miffad ut?? :S
puss

2006-11-15 @ 22:06:25
URL: http://fridays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback