v.46

Veckans låt: "Nej" - Kristina från Duvemåla
Veckans planer: Hitta mössa och väska. Hittade inte det sistnämnda. Bio med Frida.
Veckans vill ha: väska!!!!!!
Veckans drog: mandariner
Veckans dricka: Loka hallon
Veckans mat: burger king, torkad kiwi och en smoothie, toast, bulgur med halloumi, varma mackor
Veckans köp: 4 rosa plektrum:D
Veckans kärlek: Till alla mina kompisar!!
Veckans mående: upp och ner
Veckans Yes!: Matteprovet flyttat igen!
Veckans Neeej!: ingen mer samhällskunskap...
Veckans skämt: Jag och pappa angående skolfoto: om man är skolfotograf kan man ju sitta och redigera lite som man vill, göra så att alla blir jättefula moahahah
Veckans finaste: Requiem av Fauré
Veckans fulaste:
Spleak!
Veckans tråkigaste: Min pappas skämt, som alltid
Veckans roligaste: När Harry (nymfparakit) sitter på ens axel och stirrar nyfiket på en. Plötsligt börjar han nafsa i ens mungipa och nypa en i ögonlocket haha, aj löööv him!^^
Veckans citat:  "Cecilia Ebeling i tunnan!" - jag
Veckans bästa: William Sledd! varför är bögar alltid sötare? Han är min nya idol:D
Veckans sämsta: Att jag var hemma på fredagen pga mensvärk på morgonen och allmän trötthet och illamående. ibland hatar jag att vara tjej!!!
Veckans betyg: 4/5 - väldigt händelserik och rolig:) ett minus för det var veckan med stort V

Kommentarer
Postat av: Frida

bojkotta Veckan!!! >:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback