v. 47

Veckans låt: "Hemma" ur Kristina från Duvemåla
Veckans planer:  Ta farväl av farfar:(
Veckans vill ha: vet inte
Veckans drog: mandariner
Veckans dricka: blönk
Veckans mat: varma mackor typ
Veckans köp: Svart ballongkjol
Veckans kärlek: Till Micaela, till Miriam och till Nattis för att ni finns där!!
Veckans mående: över lag, skit
Veckans Yes!: De flesta skoluppgifter klara...
Veckans Neeej!: Att Wira-julmarknaden krockar med julkonserter:(
Veckans skämt: -
Veckans finaste:  Viktorias pärlplatte-hjärtan till farfar:)
Veckans fulaste: Ost och "nåt äckligt"-pajen på Karlstad sjukhus.
Veckans tråkigaste: Att jag fick träffa mina kusiner under så tråkiga omständigheter.
Veckans roligaste: Helgplanerna med Nathalie:D
Veckans citat:  kommer inte på något just nu.
Veckans bästa: Konversationen med Micaela som fick mig att må mkt bättre:)<3
Veckans sämsta: Att det är så jäkla kallt!
Veckans betyg: 1/5

Kommentarer
Postat av: Ninna

Lovisa, jag har inte din mailadress! Kan inte du lägga till mig på MSN?

KRAM.

2006-11-28 @ 21:22:31
Postat av: Tant Edith

Hihi... blönk!!! :-D :-D

2006-11-28 @ 23:43:54
Postat av: Lovisa

vad är din mailadress?
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback