Requiem

Har precis kommit hem från körrep. Det började 9 imorse....gäsp gäsp. Det var faktiskt näst intill fysiskt omöjligt att komma upp. Jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Borde ha gått och lagt mig mycket tidigare igår, men jag drog ut på tiden eftersom jag och Micaela hade en lång konversation om farfar, vår barndom och släkten överhuvudtaget.
För er som inte vet så är min farfar sjuk, och han har inte blivit bättre. De väntar fortfarande på besked när och om han ska opereras. Min faster ringde igår och berättade att hon kanske flyger hem till Sverige över jul ifall han finns kvar då. När hon sa det blev jag verkligen ställd mot väggen. Jag hade ju tänkt på att farfar är sjuk och ganska gammal, men aldrig på att han kanske skulle försvinna. Fick en klump i halsen idag på körrepet (vi sjunger ett requiem=dödsmässa).

Idag ska jag och min lillasyster antagligen se "Förortsungar" i Kista (andra gången för mig), vi kanske också ska åka till någon väskaffär i Rotebro som mamma kände till. Men nu ska jag ta och sammanfatta Idol igårkväll på
In Deep Shit. 

ha det bra
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hade ledarutbildning idag som oxå började 9!! GÄSP!!

Postat av: Sandra

Jag hade ledarutbildning idag som oxå började 9!! GÄSP!!

2006-11-18 @ 16:22:19
URL: http://s4ndra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback