Staden med ett trafikljus

Hej hej!
Sitter just nu i den stora staden Sunne, eller "The big apple" som jag brukar kalla den.
Midsommar var i fredags och åh vad kul det var! Massa god mat, roligt folk och musik! Jag och Micaela gjorde "Matjesill med päronhack" som vi hade smakat på Ica dagen innan, och vilken succé! Den tog slut jättefort och flera frågade om receptet. Det blev också en massa sång - som vanligt. Jag, Lasse, Pappa och Ann sjöng "En vänlig grönska".  Rickard hade
"Brännö Serenad", "Känn ingen sorg" och "Kom igen Lena" på ackord:D:D:D

Igår drog jag och mina trillingkusiner (Sami, Jorgito och Micaela) till Sunne och hyrde tre filmer. "Saw", "U got served" och "Casanova". Alla tre är superbra. Älskar Heath Ledger alltså :D Vill se "Saw 2"!:D ska kanske hyra den snart. Senare på kvällen gjorde vi anden i glaset uppe i trilllingarnas rum. Så perfekt att göra det här på Änga (gammalt stort hus med många rum och dörrar...) Ikväll ska vi antagligen göra anden i glaset i torpet - lär bli kul:D

Dalarna var jättekul:D trots det halvsunkiga vädret så badade vi varje dag. Vi dök från bryggan och letade efter musslor på botten. Vi höll oss aktiva med promenader, simning och cykelturer. Sista kvällen gjorde vi anden i glaset alldeles själva i den lilla stugan. sppoooooky........


nu ska jag kolla på tåg hem till sthlm på torsdag...*snyft snyft*....:P
gud baj

Kommentarer
Postat av: sami

det var jätte roligt att göra anden i glaset men nu kommer problemett .... vad ska vi fråga anden i dag? vi peprade honom eller henne med "dumma" frågor som till exempel vilket nummer har chippen? men det gör inget för att nu har jag lart anu en person eller rätare sagt en ande mer grejer om chippen (min idol) ifall du inte hadde märkt det bara hehehe jaha nu ser jag fram emot att se spanien vinna vm som anden sa (bäst för honom att han hadde räatt för annars blir det trubbel)hheheheh skulle va roligt att den hade sagt sverige för chippen skull men han kan inte vinna matcherna själv så.....sen dår det som det går.hej då och kolla på lockan for nu har du läst såläange att tiden nästan är ute hehhe

2006-06-26 @ 14:40:22
Postat av: Micaela Barba Prage

Ja,mycket bra skrivet det du har gjort här i stor staden Sunne.Nu fattas bara gå och se Peer Gynt så har man gjort allt man kan göra i "The big apple".
Jag har ingen aning om vad jag ska skriva,så jag tror jag skickar det här som det är.
Idag blir det anden i glaset(eller som Rickard sejer:handen i glaset)fast på Torpet,saken är om vi har några mer frågor...hehe. Ha det bra,puss & kram/Micaela

2006-06-26 @ 14:44:38
Postat av: Frida

heeeheeeheee, mkt fint loolen. saknar dig som "damn"... vi rings. pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback