aloha!

Willkommen, bienvenue, welcome till min sida!


Idag har jag slappat o gått med Vickan till fritids. Sen har jag snackat med miriam om eventuell Dalarna-resa. Hoppas verkligen att det blir nåt av! Känner verkligen för att åka någonstans nu istället för att bara lata sig härhemma. Miljöombyte är mitt nyckelord för sommaren:D

Jag provade också en solnings-taktik som en kompis tipsade mig om. Den går ut på att man smörjer in kroppen med salt blandat med vatten och sen lägger sig i solen. Det kändes ungefär som en scrub. Ganska härligt faktiskt, även om det låter lite skumt. Det funkade! Jag är ju ingen expert på kemi riktigt, men jag tror att det har att göra med att ljuset reflekteras flera gånger i saltkristallerna.

Igår var det VM-match. Sverige - Paraguay. Vilken tortyr det var de första 89 minuterna, innan Fredrik Ljungberg gjorde det efterlängtade målet. Vilken lättnad! Tur var väl att man hade
Roque Santa Cruz att vila ögonen på när inget hände i spelet:P

tjoo!

Jag, Frudden och Jennie Widegren
Jag, Frudden och Jennie Widegren på nationaldagen:D


Kommentarer
Postat av: Frida

hahahha, damn, that's some deep shiet!
oh, meeean!
:P:P
pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback