The swedish summer strikes me down

sitter här i jeans och undrar när den riktiga sommaren kommer tillbaka. När jag gick ned till Vickan som satt och tittade på "Hej hej sommar" så spöregnade det.
PANIK!
Regn - i juli!!!!!
WTF

Jag segade mig igenom frukosten som bestod av potatissmörgås och kiwi innan jag tog på mig jeans(!)
Känner mig som en skygg fågelunge som tveksamt och motvilligt, kanske kanske, möjligtvis pallrar sig ut i vida världen - om sommaren är där.

Det var dagens trauma. Let's talk about yesterday

Igår var hela familjen och seglade med mormor och morfar. Mysigt:) vi landade på Svartskogskär, någonstans, in the middle of fucking nowhere, utanför Nyköping.
Vi badade o solade och mina småsyskon fångade vattendjur som de alltid gör. Saknade min iPod:(
Vi gav gospel-CD:n till mormor och morfar och när vi lyssnade på min låt fick mormor tårar i ögonen.
Varför blir jag alltid så generad? Älskar att få beröm, men kan inte ta den.

Anyways,

Imorgon ska jag upp riktigt tidigt! Typ 6 eller nåt. Vi (Jag, Frida och Nathalie) ska nämligen spendera hela dagen på skansen eftersom
Håkan kommer till allsången:D:D:D
Det blir femte gången jag ser honom live:D
ska bli så kul:D

Sent den kvällen följer jag med Frudden til hennes land i 3 dagar innan jag sticker iväg till Värmland (where my heart truly lies)

E ganska trött på att vara här hemma nu!!!!!VILL IVÄG!!!!

Jag skäms nästan för att säga det, men jag diggar Paris Hiltons "Stars are blind" Okej, man märker att hon inte riktigt kan hålla tonen och på ett ställe är det falskt.... men skit samma:D who cares? Det är en catchy melodi och en riktig sommarlåt:D

En liten kul grej: Fredrik "Benke" Rydman, dansare i BouncE (mina idoler!) ska var konfrencier på Eccos (ja, skokedjan) walkathon (går ut på att en massa människor går igenom Stockholm för välgörenhet). Pappa gör flyers och broschyrer till det här eventet och jag ska kanske få sjunga där!:D:D:D:D

oki, that was about it....

använd solkräm!
/Ludden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback