håkan

Hej

Sommarn snurrar bara fortare och fortare.... det blir svårare och svårare att uppdatera:D

I tisdags var jag och Frida, tillsammans med Nathalie på allsången, det var grymt kul!
Trots att vi stod upp i minst 10 timmar (pga jvla lyxpicnicbitchar som inte ville flytta sig!)
På repetitionerna stod vi  näst längst fram, men på sändningen stod vi längre bak..., men det gjorde inget... det var ju repen som var roligast. Håkan pratade ofta med oss trogna håkanister under dagen:D

bl.a : "Har ni väntat länge?"
- Jaaaaa, men det gör inget!!!!!

"Jag tror vi måste vänta på klartecken"
(för att repa låten en gång till)
- NEEEEEEEJJJ!!!

Här kommer den bästa:
Håkan har precis kört Brännö Serenad <3 och alla ville såklart höra den igen!
"Vi ska repa den igen lite senare - och då lovar jag att jag ska göra den här framför er, på knä!"
- Vaddå knäsvag????:D

På eftershowen, efter sändningen körde han Nu Kan Du Få Mig Så Lätt med pianokomp, den är så vacker! Folk grät.
Ååååh det var så härligt.....
och alla sjöng med händerna vajande i luften:

OM DU VILL HAAA MIG, NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄÄÄTT!!!!!:D

Ja, det var en lyckad kväll må jag säga:D

Sedan åkte vi till Norrviken där Fridas pappa hämtade upp oss och så åkte vi till Fridas land som ligger utanför Norrtälje.
Där var det jättekul, vi badade, kastade frisbee, spelade badminton, cyklade, spelade gitarr, skrev en låt, grät till Moulin Rouge och var på Lido en kväll.

Jag kom hem igår, och nu ska jag iväg igen till Värmland:D
(måste ju berätta alla Håkan-detaljer för dig face 2 face, micaela)

Skjut ingen imorgon, du kan skjuta idag
Kyss ingen imorgon, du kan kyssa idag
-
Ur Himmel blå, himmel blå

Kommentarer
Postat av: Frida

aaaaaaaaaaaah, den allsångskvällen (dagen) ska jag komma ihåg för alltid! :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback