Back home

updating....

Sista dagarna i Värmland åkte trillingarna, jag, Mimmi, farmor och farfar till Karlstad. När vi kom dit packade vi bara upp lite och sedan åkte vi in till city o åt på "Fontana di trevi" , är man i Karlstad så måste man äta där!
Sedan gick vi ut på stan o shoppade. Sami och Jorgito skulle kolla på Stadium och jag och Micaela skulle gå till HM. Efter typ fem minuter ringer Sami; "Hej, var är ni? Vi har jättetråkigt. Vi kommer till er."

Det är tydligen bara tjejer som hittar det verkliga nöjet med shopping.

På kvällen tog jag och Micaela en promenix för att lära oss hitta lite bättre:P Det behövdes verkligen eftersom mitt lokalsinne suger.

Dagen efter när jag vaknade upptäckte jag, otroligt nog, att alla andra redan var uppe och påklädda. Och jag som skulle hinna med ett tåg! SHIET!! Jag skyndade mig att äta frukost, packa och klä på mig och sedan åkte vi iväg till Karlstad station.

Jaha. Så var man hemma igen.
Har varit hemma några dagar nu o bara chillat vid poolen... eller nästan bara;

I lördags var jag och såg Wira-spelen (utanför Åkersberga) där Nathalie var med. Den var jättebra! (och en av huvudpersonerna var också väldigt snygg) Efteråt sa mamma: "Nää, jag orkar inte laga nån mat!" - så det bar av till Waxholm för en mysig middag där vid vattnet. Efter middagen kom Vickan på att det var lördag - då måste man självklart ha lördagsgodis! När vi hade gjort ett stopp vid Helenelunds ICA åkte vi äntligen hem.

I söndags cyklade jag, pappa och Martin till Ulriksdals slott o spelade fotboll och kastade frisbee. Det var kul!

Sen har jag inte gjort något mer.....jo förresten; köpt ett par väl behövda jeans från lindex.

ha det så bra i sommarsolen!


Kommentarer
Postat av: Frida

verkar som om du har haft det bra :D
kramixar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback