v. 48

Veckans låt: "I'm Pablo"
Veckans planer: Träffa Nattis i helgen, baka lussebullar och julhandla.
Veckans vill ha: lussebullar!!! och snö!!
Veckans drog: torkad frukt
Veckans dricka: glögg
Veckans mat: lite blandat
Veckans köp: lördagsgodis
Veckans kärlek: Till alla mina kompisar!
Veckans mående: väldigt mycket upp och ner
Veckans Yes!: Att engelska-presentationen gick så bra!
Veckans Neeej!: Att jag kanske inte kan vara med på julspelet med kören i år:(
Veckans skämt: "Lever fjällrävar i flock?"
Veckans finaste: Pappersgrodorna på svenskan:P
Veckans fulaste: Vår Halloween-pumpa som nu skrumpnat ihop
Veckans tråkigaste: Farfar....:'(
Veckans roligaste: NT-veckan
Veckans citat: "KOM VAR INTE BLYG!!" - min söta lillasyster när jag skulle krama henne gonatt
Veckans bästa: Att det nu bara är 9 dagar kvar till Bounce och 25 dagar kvar till Gran Canaria:D
Veckans sämsta: Att vi inte kunde fira jul med Sami, Jorgito och Micaela:(
Veckans betyg: 3/5.. första halvan var jobbig... men sen gick det uppåt


Kommentarer
Postat av: Frida

9 dagar... 9 dagar... 9 dagar... 8 dagar, 8 dagar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback