Tomorrow:D

Igår var en bra dag:) Först kom Frida hit och jag fick en liten extra-julklapp och vi kollade på Rent:) (vi hann dock inte se klart:() Julklappen var en magnet där det stod: "Det finns inget bättre än en vän, undantaget en vän med choklad", till det fick jag också en påse med choklad:D MUMS! Tack! <3

Sedan kom också Hanna och Rikard och pojkarna och det blev full rulle :D Agaton gick och kittlade alla (förutom Frida som blev skonad, trots att jag försökte övertala Agaton att kittla henne också:P) De är så söta!
Jag och Frida och Rikard satt och spelade lite gitarr också. Det är alltid roligt:)
Senare på kvällen var det en liten julklappsutdelning och jag, Martin och Viktoria fick dvd-filmer och varsin biobiljett samt mobilsmycken. Det var så otroligt svårt att välja bland alla fina ägg och hängen som fanns, allt var ju så himla fint:D
Jag, Edgar, Vickan och Agaton lekte kurragömma över hela huset :)

Idag gick jag upp, duschade, ritade på ett linne till Viktoria (Det blev skitcoolt!) Och sedan ska jag väl packa. Kan inte fatta att vi åker imorgon!:D:D Provade ut redan igår vad jag ska ha på nyårsafton. Min jeanskjol och ett turkost linne:)

Egentligen gick jag bara upp till datorerna för att skriva ut ackorden till "Beautiful Disaster" , men det bidde ett blogginlägg ändå..:P
hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som om de var lite rörigt där med alla männsikor men de var de kanske inte.
JAG VILL OXÅ ÅKA!!!

Postat av: Sandra

När kommer du hem?

2006-12-27 @ 16:38:52
URL: http://s4ndra.blogg.se
Postat av: Lovisa

haha rörigt var bara förnamnet:D men roligt rörigt:P
jag kommer hem den 5:e
kram

2006-12-27 @ 21:23:27
URL: http://www.loolens.blogg.se
Postat av: Frida

jag vill oxå ha kommentarer... :(
glad att du gillade magneten :)
puss

2006-12-27 @ 23:42:08
URL: http://fridays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback