snart:)

Nu är det bara några timmar kvar tills jag sitter på planet:D Har packat allt (hoppas jag). Pappa hittade inte sitt pass igår...lite läskigt, fast idag hittade han det i sin gamla kavaj. Tur.
Har precis kollat hur vädret är i Las Palmas. Runt 20 grader och 18/19 grader i vattnet. Ska bli soligt också de närmaste dagarna:)

Vi lämnade vår nymfparakit, Harry, igår på pensionat:P Eller rättare sagt en djuraffär på Eurostop vid Arlanda. Det var svårt att få in honom i transportburen trots att vi hade satt den i hans stora bur för att vänja honom. Till slut satt han ändå i den där pyttelilla buren. Tyckte så synd om honom, han bara gick runt i cirklar och försökte ta sig ut...:( 

Jag såg The Holiday igår med Frida, den var superbra! Har aldrig sett Jack Black spela i en seriös film. Den var helt underbar och jag och Frida konstaterade att han var ganska söt ändå (fast jag aldrig trodde att jag skulle säga det om honom). Jude Law var helt underbar!:D

nu måste jag kolla så att allt verkligen finns i resväskan..
ha det bra!
/L

Kommentarer
Postat av: Sandra

sluta skriva om att du ska till GC! jag vill ju oxå åka dit!! du skriver säkert bara om de för att göra oss andra avensjuka!!

Postat av: Sandra

Ha det så bra Lovisa :)

2006-12-29 @ 00:07:30
URL: http://sandrocas.blogg.se
Postat av: Frida

Jude Law är... åååååå *slurp*!!! :D
Jack Black är som en liten nallebjörn tihi ;)

pussar och kramar, saknar dig reeeeeeedan!

2006-12-29 @ 23:57:54
URL: http://fridays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback