@ school

Sitter i skolan och har spanska. Det är väldigt tråkigt. Vi gör ingenting. Vi ska göra en liten sketch. Efter det här har vi matte, sedan engelska och sedan slutar vi!:D

Åt ingen lunch i matsalen idag, trodde jag hade kortet med mig så jag kunde köpa något i cafeterian, men plånboken är ju hemma kom jag på:(
Åt iallafall en banan.

Ska bli skönt att komma hem. Då ska jag försöka leta fram garanti-sedeln till min iPod som har börjat krångla.
Det här är vad som hänt med den:

1. Mitten-knappen har tryckts in
2. En av hörlurarna sprakar
3. Den har låst sig ett flertal gånger
4. Inget ljud på filmer man lägger in (förutom podcasts)
5. Den hackar ibland.

blääääää

Kommentarer
Postat av: Frida

bra! you go girl!
;D
puss

Postat av: Sandris

de låter inge kul :( hoppas de löser sig..

2006-12-12 @ 07:51:34
URL: http://s4ndra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback