nyarsaFton:)

Nu sittEr jag här mEd MicaEla och snart kommEr rEstEn aV FamiljEn hit till Playa dEl HombrE. MicaEla skrattar àt hur dEt blir mEd DEt här tangEntbordEt.:D

DagEn börjadE mEd churros till Frukost och sEdan kom LisEla hit. Vi tog En promEnad till La Garita (En strand) och sEdan gick Vi till LisElas mormor och morFar o badadE FöttErna i dEras pool. (Samt spanadE in dEn snygga grannEn litE diskrEt). SEn gick jag och MicaEla ut mEd Chusi och Blanci. EFtEr dEt Var dEt lunch och sEn kom LisEla och Vi gick och hämtadE hEnnEs skolkatalog och kolladE i dEn. SEn satt Jag, MicaEla, LisEla, Sami, Jorgito, Martin och LisElas lillEbror AlEx och pratadE. Killarna gick och spEladE Fotboll och EFtEr litE tjEjsnack gick jag, M och L och "hämtadE" AlEx Vid FotbollsplanEn. L och AlEx gick hEm till sig och jag och MicaEla gick hit. SEn har Vi intE gjort mEr... ska byta om till nyàrsklädErna snart.
(EFtEr 12-slagEt kommEr LisEla hit och Vi ska kanskE göra andEn i glasEt)

ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida

ooooooooooooo anden i glaset... "när ska håkan spela??" XD

Postat av: Jessie

trevligt tangentbord du ;)

2007-01-05 @ 19:02:48
URL: http://jessieb.blogg.se
Postat av: Elin

Hoppas att du får ett riktigt grymt och underbart 2007 nu :D

2007-01-16 @ 22:10:20
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback