Luciatåg och körrep

Idag var en bra dag. Den började med att vi såg Supersize Me på engelskan. Väldigt bra film och en bra idé men väldigt äcklande också.... Känns ändå som en bra grej att ha sett den även om jag fick kväljningar på vissa ställen.
Sedan var det matte och den flöt väl på.. sen lunch. Sen spanska där vi pratade betyg och fick tillbaka våra mittkursprov. Det gick väldigt bra:) MVG på alla delar utom en där jag fick VG+. Hon sa att jag ligger på MVG så jag är jättenöjd:D
Efter skolan åkte jag hem och åkte sedan till Karberg för att se Agatons luciatåg som var jättegulligt:D Min mentor kompade (hon kan inte ha haft det så lätt, barnen sjöng utan tempo överhuvudtaget, men det var bara gulligt haha!) Sedan var det luciafika på Agatons dagis med jättegoda lussebullar och varm saft. Efter det gick vi hem till Hanna och Rikard och åt middag innan jag var barnvakt åt Edgar och Agaton. Det gick jättebra. Vi kastade pil, åt glass och kollade på bolibompa och öppnade julkalendrar. Sedan var det körrep och det var roligt:D så kul för att det känns inte som en körrepetition, det känns som att man träffar sina kompisar och sjunger. Vi pratade lite om vad vi vill göra i vår (konsert, musikal etc.) Ska bli jättekul att vi får välja!:D

Nu ska jag snart sova...
/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback