julklappar i förtid

Lite fuskigt kanske att få julklappar innan julafton, men då är jag väl en fusssskis:D
Eftersom jag träffade skolkompisarna för sista gången innan julafton i torsdags så hade vi julklappsutdelning i korridoren efter julshowerna. När jag kom till Karlstad bytte jag med Micaela också:)
Det här är vad jag fick:


 - En "face mask", en "hair mask" och Gliss hårinpackning från Sandra - TACK! Ultimat såhär när kylan sliter på håret!:D

- Ett halsband med en hjärtberlock och en liten diamant från CK - Jättefint! Jag har typ inga halsband och¨brukar nästan aldrig använda det... men det ska det bli ändring på:) Hade den på farfars begravning och tänkte sätta in en bild på honom i berlocken men hann inte innan begravningen:(  Tack!<3

 - En CD-skiva med blandade låtar som betyder något för mig och Frudden - Åh jag älskar personliga presenter och det är du jäkligt bra på att ge, Frida!:D Älskade introt och alla låtar! <3 (And you know, you've got a friend too!)

- kokos-läppbalsam och kokos-scrub från Micaela - Underbart:D jag kommer ihåg när vi gick på stan i Karlstad och prövade alla kokos-produkter som fanns haha... även om jag gillar doften så kan man säga att vi stank efteråt... (jag lovar jag ska använde dem med måtta) TACK!

Nu ska vi börja pynta granen!:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Frida

hahahahaha :D:D jag gjorde introt speciellt för dig! ingen annan fick en uppspeedad version XD
pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback