julafton :)

Fick jättemånga julklappar som jag är jättenöjd med!:D

    Britney Spears- In control curious
Fick den av mamma och pappa (mest mamma tror jag). Hade önskat mig den, men jag trodde faktiskt inte att jag skulle få den... den kostar skjortan!:D Så jag blev superglad när jag öppnade paketet!

 Massage-boll
Från Vickan:D




 Massageolje-hjärta från Lush (x 2)
Från pappa:) den är alldeles underbar, man kan ha den som typ parfym för den luktar jättegott och den smälter direkt på huden.



Bubbelbit från Lush
Från pappa igen, har många härliga bad att se fram emot!


 Aladdin chokladask 
Fick av min lillebror:) Han vet allt att vägen till en flickas hjärta går genom choklad haha:D Hela familjen njöt av den medan vi kollade på Svensson Svensson.

  Rent DVD
Från mamma och pappa:) Hela familjen kollade på den alldeles nyss (de har hört låtarna från filmen eftersom jag har den på CD som vi lyssnade på jättemkt i bilen i somras) Både mamma och pappa tyckte om den.

  School of Rock DVD
Från mamma och pappa, har inte sett den ännu! Men längtar tills jag ska...:)


  Anne Franks dagbok
Från mamma (pappa?). Har inte så många nya böcker, dessutom är det ju en klassiker som man nog ska ha läst:P

 5000 kr
Från farmor och farfar, som presentkort. Jag ska inte shoppa upp dem utan använda dem till något bra. Typ som att spara till körkortet eller något sånt.

500 kr
Från mormor och morfar:) Viss del av pengarna kommer nog användas som fickpengar på Gran Canaria, eller till Istanbul i vår:)

Förutom detta fick jag ett blått jättesött nattlinne från Florence i Sydafrika:) jättegulligt av henne att skicka julklappar till alla tre barnen tycker jag!

Den bästa (och dyraste) presenten får vi dock inte förrän om 4 (typ 3) dagar, nämligen resan till Gran Canaria!:D:D



För att den ska kunna dokumenteras införskaffade tomten:P också en videokamera till hela familjen!:D:D:D (vi slipper dras med den stora svarta klumpiga!)

Viktoria fick ett slags lufthockey-spel, fast en minivariant. Istället för att man skjuter iväg pucken med händerna på såna där "klossar" så trycker man på två knappar (typ som ett flipperspel) som sitter vid målet. Mycket beroendeframkallande och otroligt kul:D

Detta gav jag:

Ett par lila örhängen till mamma. Hon har aldrig örhängen som hänger utan alltid små pluppar. Men nu ska det bli ändring på det, mamma lilla!:D
(Vickans kommentar: Åh mamma, du ser ut som en drottning nu!)

Presentkort 50 kr på Kicks till Martin.
Är glad att han är intresserad av "såna" saker eller vad man ska säga:) (Det stod faktiskt på hans önskelista!)

Dansoholist-tröja till Vickan. Hon blev överlycklig:D

Walking-stavar till pappa (från hela familjen)



jaa, det var min julafton det:) jag är helnöjd:D
imorgon ska vi åka ut till mina kusiner i Nyköping för att hälsa på dem och mormor och morfar.
I övermorgon ska antagligen Hanna och Rikard komma hit:)
Sedan är det bara en dag kvar innan vi åker iväg till soooolen ("jag tror vi flyr rakt in i soolen"):D

glada mellandagar (eller hur man nu säger:P)!


Kommentarer
Postat av: Juvelen

Verkar ha varit en super rolig julafton Lovisa! :D

Postat av: Frida

naww :) det gör inget att du härmas, för att det är du! :D
Kan vi inte göra nåt imorgon?? eller är du busy? Jag glömde att ge dej en grej...
pussar!

2006-12-25 @ 02:07:42
URL: http://fridays.blogg.se
Postat av: Frida

KAN VI INTE SE RENT TILLSAMMANS????!!!! :D:D:D *SMART*
PUSSS

2006-12-25 @ 02:08:09
URL: http://fridays.blogg.se
Postat av: S

JAG VILL SE RENT!! Förövrig fina presenter :D

2006-12-25 @ 16:14:32
URL: http://s4ndra.blogg.se
Postat av: Frida

guu, du verkar värsta förnuftig... spara pengar till körkort och grejer :P
massor av kramar!
/friend-en+a

2006-12-25 @ 19:34:31
URL: http://fridays.blogg.se
Postat av: Frida

liten ekvation/rebus på slutet där haha

2006-12-25 @ 19:34:51
URL: http://fridays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback