I VärmEn

BEr om ursäkt För att jag skriVEr sa konstigt...tangEntbordEt hÄr  E litE knäppt:P

Hittills har Vi solat och badat pa Las CantEras mEn nu Är Vi hos Vara kusinEr. Mamma, pappa och Vickan ska Fortsätta bo i lÄgEnhEtEn mEdan jag och Martin ska bo här hos kusinErna:D Imorgon, pà nyarsaFton har Vi typ 5 pakEt kräFtor att äta upp:D mums!

Idag har jag och pappa tagit En strandpromEnad pa Las CantEras och sEdan aktE Vi till Playa dEl HombrE där kussarna bor. Vi at middag och jag, MicaEla och Vickan gick och kolladE om LisEla Var hEmma (mEn dEt Var hon intE). SEdan gick Vi ut mEd tVa hundar, blanci och chusi.

Snart kanskE LisEla kommEr FÖrbi ocksa:)

ADIOS AMIGOS


            

Kommentarer
Postat av: Frida

åh va fint de e!!
har du visat bilderna från min gc-resa som du skulle visa för micaela?
pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback