hemma

Usch... den här dagen har inte varit rolig... Först hade vi matte och sedan engelskan. Där hade vår lärare ordnat lite "christmas fun" och vi gjorde ett "christmas quiz", frida vann! :) (med lite hjälp från a certain someone:P) Vi gjorde också ett till quiz som gick ut på att se vem som varit "kindest" och "naughtiest". På engelskan fick jag jätteont i magen, verkligen outhärdligt... så efter engelskan gick jag hem..:( jag som ville vara med på mentorstiden och kören... det var ju bara roliga lektioner var ju..:(
Jag gick i allafall till bussen och upptäckte att klockan var 44 och den gick 43...FAN! Hade så ont så jag stod och pratade för mig själv och gick runt i cirklar... måste ha sett väldigt konstigt ut:P

När jag äntligen komma hem jag ta ipren, ta på mysig varm sälen-tröja och slänga mig i soffan framför "McLeod's daughters". Sedan jag somna och vakna till "Americas Funniest Home Videos". Jag äta lussebulle och gå upp till dator för att blogga. Nu de andra ha kör och jag hellre vill vara med...

Nu har jag inte ont i magen längre:) Kl 5 ska vi åka in till stan med familjen för att äta middag därinne och sedan gå på Martins julkonsert:)
Innan dess måste jag ha fixat det här med dispositionen och inledningen till Bounce-uppgiften på svenskan. Fick tips av Hanna igår, tack!:D

Kommentarer
Postat av: Frida

hahah, jag och mikaela var naughtiest i klassen XD
tack för tipset om canberra, jag hade aldrig kommit ihåg det utan dig!!
puss

Postat av: Lovisa

fy frida! det blir inga julklappar....:D

vad gör man inte för sina kompisar?:)
puss

2006-12-19 @ 17:00:10
URL: http://www.loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback