GOD JUL

om exakt 1 timme och 17 minuter är det Kalle Anka på TV! Idag gick jag upp klockan 06:45 för att titta på julspelet i Matteus med Nattis, det var jättefint! Fick värsta julstämningen fast jag saknade att sjunga med mina körkompisar där. Efteråt skjutsade vi Nattis till stationen och jag och pappa hälsade på Hanna och Rikard. Edgar och Agaton höll på med varsin jojo och snurra som de fått i julklapp. Vi fick te och efter att vi sagt hejdå och god jul gick jag och pappa till västermalmsgallerian för att hitta en julklapp till en viss person. Den fanns inte där. Pappa hade tagit fel på affären.... Så vi gick iväg till PUB och hittade där det sista "exemplaret":) Därefter delade vi på en rostbiffsmörgås och tog varsin lussebulle på ett café innan vi vandrade tillbaka mot bilen. Kom hem och gjorde ritningarna till mitt pepparkakshus (jag ska göra ett lusthus liksom:P, vi får väl se hur det (ur)artar sig..)

Fick den första klappen i julstrumpan imorse, det var en tomte av choklad:D mums! När jag kom ner låg det en till julklapp på min plats (som tydligen inte fått plats i julstrumpan). Det såg ut som en miniräknare först, fast det var ett sudoku-spel!:D Värsta bra ju, nu har jag något att göra på planet till Gran Canaria!

nu är det lite mindre tid kvar till Kalle Anka än vad jag skrev först. Nu är det bara 1 timme och 8 minuter!!!

Ikväll ska mamma antagligen göra fudge! mmmm:D det är såå gott!

Original english Fudge Schokolade

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA
jag är så glad att vi såg Cars på engelska, den suger på svenska!!!
:P
pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback