Det rullar

Nu började en ny vecka... och idag är sista dansen för terminen. Är väldigt trött - hoppas jag blir övertrött så jag kan ge järnet ikväll.

Imorgon ska jag hem till Frida efter skolan för vi ska samla ihop alla låtar vi har skrivit, sätta stämmor och antagligen spela in dem på hennes dator. Ska bli roligt och hoppas det blir bra!:D.. Fasen alltså, man skulle ha en inspelningsstudio! Tänk vad mycket man kan göra! Fy vad kul.. kanske något att skriva upp på önskelistan:P

Imorgon ska vi kunna alla julkonsertlåtarna utantill... känns som jag har rätt bra koll ändå.

Fick ett gulligt SMS från Lisela igår<3 tack så mkt:) Du är allt en himla bra polare!:D

Fick SMS från Frida just i denna sekund, hon kanske inte går på dansen:(
SHOOT!

Kommentarer
Postat av: Frida

shoooot :D
var du på dansen? vare kul?
:(:(:( jag kan inte röra mig i ryggen...
om det inte blir bättre får jag gå till en kiropraktor säger mamma (hjälp!)
puss

Postat av: Sandris

om ni spelar in en skiva ska jag vara den första som har den!!!

2006-12-05 @ 19:18:45
URL: http://s4ndra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback