Yrvaken



Igår sjöng jag, Nattis och Niclas på den där folkfesten och det gick sådär. Som tur var tyckte arrangörerna att det var jättebra:) så nu är jag 200 kr rikare:D:D:D:D

Efter att ha sjungit åkte vi hem och jag badade med min chokladtvål från Lush:D
Sedan ringde jag frida o frågade om hon kunde komma hit, och det kunde hon:D
När frida kom åt vi middag och sen gick vi ner till videobutiken vid helenelunds centrum och hyrde "Elizabethtown" (Orlando Bloom är med i den) efter mycket velande.

85873-18


Favoritscenen i filmen(som vi såklart spolade tillbaka till tusen gånger) är när Orlando är påväg till sin pappas barnomshem(Elizabethtown) och har fått anvisningen att: DON'T MISS 60B(en avfart)
kolla in scenen
här
efter att han har åkt en bit till ser han en skylt där det står Elizabethtown. Han blir överlycklig och börjar skrika: "Elizabethtown! Elizabethtown! We're in!! Oh yeah, Ok"

hahahhahah, lite svårt att förklara allt det roliga såhär - så se filimen!!!!

Sen sov frida över:)(som det brukar bli när man har filmkväll)


Sitter här framför datan och klockan är kvart över elva, men jag är ändå ganska trött. Jag vill inte ens veta när vi gick och lade oss. Vi låg uppe och skrev en låt....eller två låtar...Vi började med att skriva en fin, bra låt. Sedan flummade vi lite och skrev upp en halv vers under rubriken "deleted verses" sen blev det värre. Det slutade med att vi gjorde den hemska låten längre än den "riktiga".

Åh herregud...

Kanske ska äta kräftor med Hanna, Rikard, Edgar och Agaton ikväll:D

JAG VILL HA EN iPOD-STRUMPA!!!
85873-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback