time flies...

Jaha.
Nu har spanjorerna åkt.
that sucks

och snart börjar skolan igen....
med en massa nytt... är inte säker på om jag verkligen orkar ta in allt...

Och egentligen borde jag packa nu. Ska till Gotska sandön imorgon.

vad jag älskar att gnälla!

ok, nu ska vi se det från den ljusa sidan:

Tiden när Sami, Jorgito och Micaela var här var superkul!
Vi åkte in till stan och jag och micaela hamnade mitt i Pridefestivalen. En transvestit började dansa för oss så Micaela bara: SPRIIIIIING!!!!!!!!!!!
haha gud vad vi skrattade
Vi pratade med micaelas msn-kompis Ricardo och jag lärde honom lite svenska. Vi sa att söt tjej betydde cykelpump.

Han bara: entonces tu eres cykelpump!
(då är du cykelpump)

oj oj oj vad roligt vi hade:D

På kvällen körde vi anden i glaset, hela bunten kusiner, förutom Vickan.
han kunde inte så mkt, men han kunde mitt födelsedatum.. om det nu var en han.

Sedan stannade alla kvar i mitt rum och det var ingen som tänkte på att gå o sova, trots att klockan var sådär 1 halv 2 på natten:P Det var helt tyst eftersom alla satt och läste FRIDA-tidningar. Det måste ha sett skitkul ut. Sedan började vi prata och fortfarande var det ingen som ville gå o lägga sig.
Det slutade med Jorgito och Sami kom insläpandes med deras madrasser. klockan var 4 när vi släckte lampan. Martin sov i Micaelas säng och jag och micaela fick sova skavfötters. Fem pers i mitt lilla pluttrum! Man kunde nästan inte gå därinne, fanns ingen golvyta kvar!

Dagen därpå var vi och såg Wild Safari på Cosmonova. Den var bra, men man blev lite illamående.
På kvällen badade vi bastu och hyrde Saw 2, som micaela självklart inte ville kolla på. Det blev jag och grabsen, som det brukar bli när det är skräckfilm.

Nästa dag åkte vi till Grönan och hade skoj! Vi träffade en väldigt flirtig chokladhjulskille vid namn Hugo. Jag vill inte ens veta hur mycket pengar vi la på det där jäkla hjulet! Självklart vann vi ingenting...
Försökte övertala micaela att åka stora bergochdalbanan och katapulten med mig utan framgång...
nästa år, kära kusin, nästa år!

Idag har vi lämnat av dom vid hotel hilton, snyft
men vi lär ju höras på msn iaf.
och om inte hela familjen åker ned till er i vinter, så ska banne mig jag och pappa hälsa på!!!!!
and THAT'S a promise!

Jag fick sitta en stund på pappas jobb på Sveavägen efter att vi lämnat av spanjorerna. Läste ett nummer av tidningen CHILI(som görs på pappas jobb) och sedan åt jag min lunch och pappa sin middag kl 6 på Café 60, precis nedanför pappas kontor.
mums!
jag åt världens godaste wrap med fetaost

Jag ska se PotC snart me frudden, JAG LÄNGTAR!!!!!!!!!!

:D

hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback