I'm in love with this song...

Hurricane Gilbert

Har nån hört nåt om hurricane?
Det var år sen vi var små
Du sköts i bitar, jag kanske gled emellan

Har någon sett till hurricane?
Jag vill känna pulsen från stan igen
jag har varit nere på gatan
och letat efter hurricane
Visst känns det fint att va vid liv, en dag till
visst känns det fint nu, hurricane?
Oh hurricane, nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig
alla talar om dig, hurricane...
Oh hurricane...

En dag försvann fru hurricane
lämna ett hål och båda barnen
jag tror du grät och sa
först skratten, sen dom där tårarna...

Har något sett till hurricane?
du har betalat din skuld för att klara dig
och hur i hela världen skulle nån kunna sätta kedjor på en hurricane?
Oh hurricane, visst känns det fint att va vid liv, en dag till
visst känns det fint nu, hurricane?
Oh hurricane nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig
alla talar om dig, hurricane...
Oh hurricane...

Vad skönt att veta, min vän
När du tappar förståndet
Du inser snart igen,
att det inte är första gången

Hon var väl kärleken...
Han var i mitten av en hurricane...

Och vem tror på evig kärlek
Ja, vem tror på den nu?

Hur kan dom tro på evig kärlek
Hur kan dom tro på den nu?
hurricane

I mitten av en hurricane

En dag till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback