I miss my frudd!

Gymnasiet kryper närmare och närmare nu..
Vet inte om jag ska längta eller frukta
Det kommer liksom inte bli som förr och det slog mig inte förrän nu hur mycket mina kompisar kommer att spridas ut - som en atombomb. SPLASH!

Nathalie ska börja på Skärholmen.
Mirre ska börja på Kungsholmen
Emelie är redan i USA, har inte hört ett ord från henne.
Som tur är, har jag ju iallafall Sandra och min lilla Frudd kvar som ska på Rudbeck!
:)

Jag saknar min frudd! Jag får kompis-abstinens av all semester!
Hon e på landet nu.....köm hem!

har också sms:at med Lisela! Jag har saknat henne så mkt!:D
Hade nästan glömt allt kul vi hade på Gran Canaria...hoppas det kan göras om nån gång:P

Ska antagligen träffa Adde någon gång de närmaste dagarna:)

Jag snackade med Ricardo igår. Han är rätt rolig att prata med, men ibland lite tjatig. Igår ville han att jag skulle skicka någon mer bild, jag ljög och sa att jag inte hade några bilder på den här datorn:P
sen ville han köra webcam, men jag tackade nej - jag sa att min var trasig.
det trodde han inte på:P

nytt meddelande till alla håkanister out there:
Håkan spelar den 1/9 på Grönan!
Håkan
I can´t be there...:( ska tydligen till Flen med rudbeck då....
men vem vet - det kanske blir kul det med.
Musik är ju ändå det jag brinner f ör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback