Gymnasiet har börjat!

Jaha. Nu e man plötsligt gymnasielev också. Känns faktiskt kul!:D
Idag har vi fått otroligt mkt information.
Hoppas kunna ändra mitt språk från kinesiska till spanska....kinesiska  - vad ska jag med det till?

Hello China!

njaeee....får väl kanske bli i tvåan eller nåt:P

Vi har fått en skitsnygg gymnasiekalender me värsta snyggingen i bar överkropp på. Dessutom e d en massa rabattkuponger i kalendern, typ bikbok, adidas - skitbra!

Imorgon, fredag, blir jätteskön...:) det enda jag behöver göra e att vara på rudbeck kl. 11:00, hämta ut ett datakonto och sen är jag ledig:D



borde uppdatera lite här:

I måndags hade frida sitt lilla party (eller nåt:P) som var jätteroligt! Synd att inte mirre kunde koma (och emelie såklart:() De som var där var Sandra, Nattis, jag och frida. Vi åt jättegott och spelade singstar. Sedan ville jag inte åka hem när mamma ville skjutsa hem mig så jag sov över hos Frudden. Det var jättelänge sedan jag gjorde det!
Efter att ha följt Sandra och Nattis en bit på vägen så spöregnade det och jag o F satt o sjöng rent-låtar för fulla halsar på hennes trapp. Vi avslutade med en överdrivet wailad Amazing Grace innan vi gick in o bäddade.

Dagen därpå såg vi nya PotC-filmen med Adde.
Det går inte att finna ord för den filmen. Hatar vad som händer i slutet, MEN ÄLSKAR FILMEN!!!!

tio orsaker varför jag får hjärtklappning när jag tänker på filmen:
10. äcklig Davy Jones
9. för att Jack nästan blev uppäten av kannibaler
8. för att Kiera Knightley får kyssa både Jack Sparrow och Will Turner
7. För att jag är avis på henne
6. För att nästa film inte kommer ut förrän nästa sommar!
5. För att Orlando e heeet!
4. För att Captain Jack sparrow e heeeet!!
3. För att vad Elizabeth gjorde var jävligt korkat och elakt mot både Jack och Will
2. För att jag är förbannad på henne för det
1. För att SLUTET SUGER!!!!!!!!!!!! JACK KOM TILLBAKA!!!!!!!


Jag blev så arg och chockad när bion var slut att jag rev sönder popcornförpackningen utan att ens tänka på det. Jag, Frida och Adde planerar nu att hacka oss in på regissörens dator o typ sno handlingen för att kolla vad som händer!!
vi följde med adde till tåget och sen gick jag o frida hem till mig där vi låg och snackade tills vi somnade.

Nästa dag repade jag med Nattis och Niclas , det var skitkul:D (vickan fick följa med eftersom jag lovat att vara barnvakt till henne) Vi ska sjunga i övermorgon på en folkfest i Suseboparken i Väsby (mona sahlin ska vara där... vilken kändisfest va:P)
vi ska sjunga:
Hallelujah I just love him so
Himlen är oskyldigt blå
Sommarpsalm
Sommaren är kort (som jag ska kompa på gitarr)

borde träna in ackorden... och texten på låtarna...

Kommentarer
Postat av: Frida

amen shit va du bloggar! :D
Jag önskar jag hade kommit ihåg det när jag väl sitter vid datan :P... nu är det så sent

pussar och kramar, vi träffades till sist! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback