bubble toes

sitter och lyssnar på en massa låtar av Jack Johnson.
han e så bra!:D
hade inte hört talas om mänskan och hittade en låt av honom i mitt iTunes-bibliotek (av någon anledning)
upptäckte att det var asbra o laddade ner en massa låtar

Idag var en lååång dag, även fast skolan inte var så lång.
Vi hade matte, mentorstid och sen slutade vi. Efter skolan gick jag o Frudden o badade lite. Sedan åkte vi in till stan och åt på Souperb i gallerian. Där finns jättegoda soppor!:D:D:D
Efter det åkte vi till Kristinebergs IP och var mentalt stöd till Miriam som skulle söka in till skolans fotbollslag. Det skulle också Sabina från konfan:D
jättekul o träffa henne igen, hon var lika glad o sprallig som då

nu ska jag fortsätta att prata med micaela på msn

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha, jag tror att jag har skickat låten till dig från början, men jag tror du glömde att lyssna på den;P

2006-08-31 @ 19:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback