2nd day of school

Igår sov jag över hos miriam för båda hade så tråkigt... vi gick iväg till affären för att hyra en film. På ICA-fanns värsta high-tech-automaten där man handlade med kort. Miriam tog fram sitt ICA-kort men vi hittade inte var giltighetstiden stod. JAHA! vad gör vi nu då?
Vi frågade ett par som stod bakom oss men de visste inte heller. Så vi skulle gå och ställa oss i kön när vi träffade miriams mosters man, som inte heller kunde hjälpa oss. Vi frågade de i kassan och till sist fick vi hjälp av en tjej (som miriam kände) hon hyrde filmen åt oss på 5 sekunder och sen var det klart!



Vi hyrde The Libertine, som Johnny Depp är med i

trodde den var bra. Trodde det var en bra Johnny Depp-film

USCH! det var bara snusk och snusk och snusk - vi hade glömt läsa på baksidan.
Där stod det nånting om en vulgär playboy och nåt ord som vi inte fattade som miriams mamma Eva fick förklara för oss. Fy vad pinsamt! (vi såg inte ens klart filmen)

Idag var andra dagen i Rudbeck.... eller "dag" och "dag", jag var där i en timme. Vi behövde bara skaffa ett datakonto och sen skulle jag byta språk från kinesiska till spanska.

Först gick jag till receptionen och dom sa att jag skulle gå till en viss studievägledare i korridor L.
Jag och Frudden gick till korridor L, hittade studievägledaren, men på hennes dörr fanns en lista över mentorsgrupper som hon var studievägledare för. Min mentorsgrupp stod inte på listan. Jag gick tillbaka till receptionen igen, frågade igen vem jag skulle gå till och de svarade: jahaaaa du går musikklass(vilket jag sa redan första gången), men då ska du gå till någon Carina eller Janne.

Så jag pallrade mig iväg till samma korridor och fick tag på Carina som sa: Nej, men ettorna har inte jag hand om utan då får du gå till PS-gruppen (whatever that is) som ligger mittemot biblioteket och prata med dom.
SUCK
j
ag gick dit, frågade en kille där - men hans schemaläggningsprogram på datorn krånglade så jag blev hänvisad till en annan i PS-gruppen. Han sa att det var en minimal chans att jag fick byta och frågade om jag kunde tänka mig att ha italienska. Jag sa att jag kunde tänka mig det, men allra allra allra helst vill jag ha spanska. Sen fixade han det på 3 sekunder, sa att jag hade jättemkt tur och gav mig ett nytt schema!!:D:D:D

ikväll ska jag på bio med Frida och Sandra, vi ska se John Tucker must die:D

Kommentarer
Postat av: Frudd

Heej! [från mobben]
Pussar!
:-*

2006-08-19 @ 02:56:49
Postat av: Anonym

Heej! [från mobben]
Pussar!
:-*

2006-08-19 @ 03:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback